Sunday 20 October 2013

JariGatalNakMenaipHatiMerontaRontaNakLuah

Assalamualaikum :))

haihai dear blog. apa khabar sayang ? baik ? hiks >.< gediks pullak. kesian kau sayang. bersawang ye.meh na bersih na cuci na gegosok. #ehh .

Alhamdulillah sebulan aku dirumah setelah menghadapi segala ujian dan rintangan . ahh . gitteww engko ayat2 karangan Bahasa melayu aku time exam SPM . hahha. :D

sebulan jugak lah aku membesarkan bontot  badan. hehhe. tuh lah . orang lain semua pakat kerja amik pengalaman . ai yang aku neh bila lagi lah.

Igt senang ke carik keje skrg neh. susah oh. Baik belajar lagi bgus tau. Tapi2 time belaja sibuk pullak na abis kan belaja cepat . aihh . biasa lah .pemikiran student neh cetek tinggi sangat . ehhe. aku maksudkan aku lah. malu lak aihh.

Tapi dduk rumah bukan goyang kaki lutut kepala tau. jadi bibik, siap kan resume yang mcm nokhorromm nehh . adios lah -_______________-'

Tapi alhamdulillah . dduk rumah pun ada juga baiknya. bukan setakat solat 5 waktu.dapat lah aku buat banyak solat2 sunat . #ehh banyak ke. haha.. dapat lah aku tadarus al-Quran #ehh mcm ta percaya kan . ahh. percayalah . :)) Alhamdulillah .

tade mende doh na abadi kan kat sini sangat lah . banyak sangat membebel . hiks. okeyh. moh ler tgk gegamba aku yang makin tembam kurus neh . HAHA :D



tgk lah muka saya puas2 ye. pipi yang tembam, hdung yang pesek , mata yang budar , bibir yang mungil .



Alhamdulillah . saya amal kan setiap sehari sekali . lepas habis solat :))
Terima Kasih kepada seorang hamba Allah yang memberi hadiah ini kepada saya :))



Assalamualaikum 

#luahanHatiYangBrutal : pehal wa rase cam skema ayat . nattang beteii .HaHaHa

No comments:

Post a Comment