Friday 25 October 2013

suatu permintaan

Assalamualaikum :))

#sebelum baca.na bgtw neh. baca tuh penuh feeling nahh. bagi herok berot sikek muluott Uolls nuh..

hai Uolls. entry hat neh . Iolls nak tunaikan permintaan someone yg bernama Kawan :))
muehehhehe ..

neh bukan pantun ke,puisi ke,sajak ke,bajak ke, Tapi2 . mcm lagu lahh . lelagu time kecik-kecik duluo. ahh . lantak p lah sne. yang fentin Iolls buat jugak neh . heh3


Sumber Bernama & Dewan Pustaka


Saya ada sorang kawan bukannya lawan,
Dia orang Kelantan bernama Ridhuan,
Bakal sorang engineer saya dah berkenan,
Dia suka usik saya Gadis Luna yang suka melawan.



Sumber dari Gadis Luna
brandsOutlet

Saya ada follower hensem si Mat Duwe,
Dah lama kenal dia macam-macam perangei,
Dia belikan saya hadiah baju di KBMALL klate,
Terimalah kasih dari saya yang comey.

#maaf awopp terr .. tercopet gambar pulopp. muehehhe
#kalau ta sedap. jangan sesedap komen . kang berdarah hidung . -____-

Sincerely AFZ
AinnurZaini


4 comments:

  1. eh baju da koyak ek skrang? haha

    ReplyDelete
  2. bile pullak koyak ! elok je tuh . chehh

    ReplyDelete
  3. ingat dah koyak. maklum la makin membesar. hik3. :P

    ReplyDelete
  4. cheyhh. Iolls makin slim tau Uolls. hahaha :D

    ReplyDelete